Nightmare

Gah, har precis kommit tillbaka från mitt muntliga prov.
Guuuuuuuh, att sitta där och stammande försöka förklara hur ens virriga tankar hänger ihop är illa nog på svenska, men på engelska blev det så gott som omöjligt.
Speciellt när mina två professorer satt på andra sidan rummet och stirrade stint på mig.

Fick börja med att dra en lapp.
"History (not history) - As I Lay Dying"

Tror att jag lyckades få fram något vettigt i alla fall, trots att jag stirrade i bänken större delen av tiden i hopp om att den lilla papperslappen kunde avslöja sina hemligheter för mig.
Dålig, dålig, dålig är jag dock på att komma ihåg termer!

Sedan, när de torterat klart mig med den lilla lappen fick jag dra två nya.
"Master Narrative" och
"Postmodernism"

Gnh... men, jag tror att det inte gick dåligt i alla fall. Jag menar... jag borde få godkänt.
Om inte annat får jag väl prova min "shut up woman get on my horse" taktik på omprovet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0