Vad skådar mina små ögon?!

Började rensa i min hotmail-inkorg nu när jag kom hem från skolan.
(Efter att jag lagat mat och sådant nödvändigt. Kryddkorvar kan verkligen göra den tråkigaste måltiden rolig, enligt min mening.)
Hur som helst, så kollade jag igenom inkomna mejl och dylikt. Det mesta är reklam från Facebook och annat skit, sidor man råkat registrera sig på och som man sedan inte orkar ta bort...

Men!
Jag hittade även det här:

Aion

Är det inte fantastiskt?! Det ska visst vara en beta-helg till innan spelet kommer!
*springer skrikande genom lägenheten och viftar med händerna*


Så, nu när vi har lugnat oss något sånär... måste berätta det här för Jimjim. Den 6:e är på söndag och min första lektion är inte förrän på tisdag. Så underbart!



Aaaaaahhhh... bara 21 dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0