Uh-oh...

Hade ett sug när jag vaknade imorse. Ett sug efter att ta en massa bilder på mig, mina kläder och mina omätbart snygga skor och sedan lägga upp dem här på bloggen. Ett sug efter att bli en fjortisbloggare!
Jag botade mig själv med en kall dusch och Alice Cooper. Tack gud.
Men jag måste säga att jag ÄR hemskt snygg idag. (Faktiskt)
Och det är fint väder, så jag kan gå in min nya skor på väg till skolan. Yay!
Med tanke på hur grått och regnigt det var igår så var det tveksamt om det skulle bli fint väder idag.
Åskade till och med...
Nå, nu ska jag gå.
Ska skrämma bort de nya ettorna. *gnuggar händer.*
Moahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Khadders

ah, det är så man får dig till att inte göra saker?

skvätta lite kallt vatten på dig till Alice Cooper?

antecknar

Smart val och jag tvekar inte en sekund på om du ÄR hemskt snygg idag!

2009-09-04 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0