Soliga dagar

Lyckades komma upp i något så när tid idag också och gå en promenad tillsammans med Sofie.
Det är nästan löjligt vad duktig jag känner mig. Faktiskt.
Om ett ögonblick ska jag försöka övertala henne att åka in till stan med mig och handla lite.
Får väl se om man kan hitta något intressant...
Blir nog inget så roligt som kläder eller annat utan snarare lite mer pysselgrejer.
Ska ta mig i kragen och skriva lite mer om Rafael också idag. Tänkte jag i alla fall.
Han har fått vara ledig länge nog nu!
Idiot.

Malin hörde av sig och var spelsugen. Undrade om jag tänkte åka hem till mor och far i helgen. Har inga planer på det, så skönt att vara för sig själv i lägenheten. Dessutom är det dyrt att åka ner och jag ska dit nästa helg. Känns lite slöseri med pengar sådär.
Föreslog att de ju kunde komma upp till mig istället, men det lär ju aldrig hända.

Hmm, vi har en veckas lov, eller tja, en vecka utan lektioner typ snart. Lekte lite med tanken på att kanske dra över till danmark och hälsa på min faster. Eller något. Båda mina Sofie kanske har lust att följa med...

Okej! Dags att dra in till stan!
Ska posta bilder på min senaste kreation senare också. Inte glömma.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha, då kunde du åkt med farmor och farfar för dom åkte över till Madde i morse :P

2009-09-16 @ 12:06:16
Postat av: Petra

Jag sa att jag hade lov snart, inte nu. ^^

Men jo, det hade ju varit en bra idé annars.

2009-09-16 @ 19:00:23
URL: http://viljami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0