Newbie

Okej, jag har nu tänkt att bli en del av den där trenden. Du vet den, som alla, ALLA, håller på med.
Skriver ändå så gott som en gång om dagen på det där andra stället, men där kan man inte posta bilder eller länkar eller ens få det hela att se snyggt ut.
Det blir bara textblock av hela skiten. (Det är mycket irriterande, vill jag lova.)

Då återstår bara frågan vad man ska blogga om.
Mig själv, givetvis!
Detta lilla hörn av cyberspace ska fyllas av djupa funderingar, filosofiska meningar och intelligens på en helt ny nivå!
Eller... så skriver jag bara om det som fångat min uppmärksamhet för stunden. Vilket låter mer troligt.

Nu ska jag tugga i mig min frukost och tänka ut vad mitt första officiella inlägg som ny bloggare ska handla om.
Det måste ju vara något som tar alla mina (säkert) hundratals läsare med storm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0