Nattugglor

Har precis krupit ner i sängen med Pytte i knäet. (Nej, pytte är inte en hund/katt/råtta/orm utan min mini-laptop som jag har och skriver på.)
Såg Inglorious Basterds för andra gången ikväll. Den här gången var Sofie, Marco och Marie med!
Filmen var precis lika bra som jag mindes den och jag älskar den ännu mer nu.
Hans Landa är brilliant och Brad Pitts sydlänning är odiskutabelt hans bästa roll någonsin, efter Fight Club.
(Fast han är ganska bra som lammkött i Thelma & Louise också i och för sig...)

Tänkte försöka ta och skriva de där sista raderna på mitt kapitel nu och eventuellt börja på nästa, om jag känner mig tillräckligt pigg, Vill åtminstone ha lite åt Jim att läsa imorgon.
Nya hårddisken är inkopplad och den rullar som en gudinna. *klappar på den*
Det enda som saknas är den där muggen med kaffe, men om jag tar en sådan kommer jag aldrig att kunna somna.
Dessutom försöker Marie sova i vardagsrummet och Sofies rum ligger mittemot köket och vår vattenkokare är inte direkt diskret.
Att börja rota ute i köket mitt i natten är inte heller det minsta diskret, nu när jag tänker på det. ^^
Nåja, kaffet får vänta tills imorgon.
Nu ska jag skicka iväg Danele till Tacitum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0