Gårdagen

Gjorde en födelsedagstårta igår och fick en födelsedagspresent av Jialiang. Han är alldeles för snäll för sitt eget bästa, den killen alltså. Inget märkvärdigt säkert, enligt honom, men jag tyckte att det var skitgulligt!

Först och främst var den ju inslagen i ett fint litet papper där det stor grattis på födelsedagen på kinesiska. Inuti fanns den här lilla prylen.





Fin va?
Som jag fattade det så ger man ofta varandra sådant här fint i kina. Den är gjord av papper och någon har suttit och klippt ut det fina mönstret. Han föreslog att jag skulle skaffa en ram och sätta upp den på väggen, så det ska jag göra nästa gång jag är inne i stan!

Lite senare idag kommer Ida och Joel över för att hjälpa till att äta upp det sista av tårtan. Ida kände sig lite kass igår, så det blev bara jag, Sofie och Jialiang (men han försvann efter en stund, skulle själv ha gäster) och Marco.
Var skitkul att ha Marco över, vi snackade typ sex och annat roligt.


Fattar inte varför det här inlägget inte kom upp när jag publicerade det... Skitsamma, publicerar det nu istället då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0