Födelsedag!

Dagen kunde inte ha börjat bättre, med sms från både Sofie och Ida sex minuter över tolv där de båda gratulerade mig så hjärtligt.
(Skitungar, vänta bara, ni ska nog få igen det. Båda två.)

Åkte upp till stan så fort jag vaknade. Det verkar som att alla jag känner väntade tills jag satt på bussen innan de började smsa sina lyckönskningar. Blir så varm i magen av att så många kommer ihåg min födelsedag.

Lyckades vara nästan först in på EBgames. Inte för att det var svårt, ingen kö eller annan löjlig skit och det var bara jag som hade det där speciella ärendet. *gnuggar händerna*
Jag fick vantarna på min lilla Limited Collector's Edition.
Så glad!!!

Mötte Kirre, Culle och what's his face när jag var på väg tillbaka till biblioteket för att lämna lillsyrrans böcker. (Gnh, Kirre var givetvis lika snygg som vanligt...)
De retades kärvänligt med mig innan vi tog farväl och gick åt varsitt håll.

När jag sedan kom hem hörde en upprörd Kirre av sig på msn och hatade mig över allt annat på jorden för att jag fick tag i den enda Limited Collector's Editionen som fanns i Kristianstad. *fniss*
Så är det när man inte är uppe i tid! ^^

Passar på att skriva det här när jag tar en paus i städandet. Ska städa hela huset och sedan gå ut med Cesar en sväng innan mamma och syrran kommer hem. Då blir det till att baka ytterligare en tårta. Presentöppnandet får nog vänta tills pappa och andra lillsyrran också är hemma. Känns trist att öppna utan dem.

Nåväl, tillbaka till arbetet! Ju fortare jag får det färdigt, dessto fortare kan jag göra andra saker.
(tex installera Aion!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0