Skrivkramp

Inte skrivit någonting på tre dagar. Jo, givetvis har jag skrivit saker, men jag har inte skrivit på flera dagar!
Det bara... går inte. Jag vet vad problemet beror på, men jag vetifan hur jag ska kunna avhjälpa det.
Jo, det vet jag väl egentligen också, men jag vill inte behöva ignorera min text i ett halvår i hopp om att skrivkrampen ska lossna!
Mest av allt vill jag bara slänga skiten och börja om på nytt.

Så, jag kollade igenom min dator efter lösningar på mina problem. Och jag fann något intressant.
Här är ett litet smakprov, modifierat för mitt eget bruk.

Write Crap

Den här artikeln ska jag läsa varje gång jag känner att allting bara blir bajs.
Läste den nyss två gånger och känner mig redan mycket bättre.
Får väl se om jag kan få något gjort imorgon.
Annars kan jag alltid läsa igenom det hav av artiklar som jag hittade på datorn, som handlar om skrivande.
Någonting där borde ju åtminstone kunna förbättra mitt skapande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0