Dialoger

*i ett nergånget hus någonstans*
"Trevligt att se dig på benen igen."
"Käften."
"Har den lille solstrålen vaknat på fel sida?"
"Dra åt helvete."
"Jag försöker bara vara trevlig, vad är ditt jävla problem?"
"Mitt problem? Mitt problem är att den horan satte en pil i röven på mig igår!"
"Jag vet, det var jag som drog ut den åt dig."
"Så vad fan skrattar du åt då? Jag kommer inte att kunna sitta på flera dagar!"
"Det finns värre saker att få i röven, om du frågar mig."
"Det gör jag inte."
"Tar saker i röven? Är du säker? Tycker att du ser ut som en..."
"Frågar dig! Jag frågar inte dig! Herregud, kan man få lite frukost på det här stället eller? Helst innan dina skämt får mig att dö av uttråkning."
"Ska solstrålen inta sin frukost stående? Det finns gott om lediga bord."
"För helvete..."


Två karaktärer som ännu inte fått varken namn eller egentliga personligheter än.
Jag skulle vilja använda James/Jamie, men det känns inte riktigt som att det passar. Karaktärerna brukar vara rätt duktiga på att döpa sig själva när tiden är rätt.

Nu ska jag göra min läxa. Vid ett börjar vid ett, så har gott om tid på mig. Och läxan är inte en läxa egentligen, heller. Vi ska bara pilla med koden.
Wave


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0