Citat

Jag har letat i tio minuter efter ett videoklipp som visar precis hur jag känner mig just nu.
Jag vet precis vilket jag ville visa också, men den enda videosnutten som jag hittade på youtube laggar givetvis till precis på den scenen jag är ute efter.

Nå, det är i alla fall en scen från Gormenghast, Steerpike (allas vår högt älskade Jonathan Rhys Meyers) har lyckats rymma från köket och har tagit sig upp på ett tak så att han överblickar hela Gormenghast. Han sträcker armarna mot himlen, kastar huvudet tillbaka och vrålar "FREEDOM!" med sina lungors fulla kraft.

I alla fall är det vad jag inbillat mig att han skriker, men eftersom jag inte lyckades hitta ett fungerande klipp på youtube så kan jag inte vara säker.

Förövrigt är män sjukt snygga i uniform. Jag ska tvinga alla mina manliga karaktärer att ha uniform alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0