Att räcka till

Fick en sådan där obehaglig insikt igår. Att allt jag skrivit de senaste dagarna var platt, innehålslöst och tråkigt.
Var tvungen att stänga datorn för att hindra mig själv från att antingen radera allting på en gång, eller läsa igenom det och verkligen inse att det suger.

Klämde också fram en ny historia i ren panik, bara för att göra någonting som var mer... mer än det gamla.
Den får dock ligga på hyllan tills det andra är klart.
Dåligt eller inte...
Känns som att jag måste få ur mig den här historien för att kunna börja på något annat. Annars kommer den bara ligga och äta på mig.

Råkade nästan beställa nya böcker igår också. Lyckades med knapp nöd hejda mig. Jag har ju redan böcker som ligger här och som vill bli lästa. Ingen brådska med att köpa nya.

Ska spela med Jim ikväll. Lite avtrubbande monsterdödande kanske kan få tillbaka mig på rätt spår. Det är alltid bra att ta lite pauser då och då så att man får prespektiv på saker och ting.

Folk som har tråkigt idag ska kolla in The Very Secret Diaries. Underhållande parodi på LotR.
Nu ska jag sätta tänderna i älskade Raphie igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0