Tiara

Baaaaaah, vad jag avskyr att gå upp så här tidigt på morgonen.
Känner mig som en zombie.
Och jag avskyr den här känslan av att jag har så in i helvetes mycket att göra helt plötsligt.
Tror att det är Talans artist statement som ger mig madrömmar.
Just nu känns det som att jag ska kasta min idé i Flash all världens väg och göra original idén istället.
Text, text, text och åter text är ju någonting jag "kan" eller vad man ska säga.
Plus att dreamweaver är fan så mycket lättare att förstå sig på än Flash. T_T

Snart dags att dra in till stan och filma. Hoppas att vi hinner med de sista scenerna idag så att vi slipper filma mer i helgen. Guuuuuuuuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0