Pixlar

Tänk att ett par pixlar som rör sig på rätt sätt kan få en att bli alldeles varm och lycklig inombords.
Har precis sett min första "romantiska" scen i Dragon Age: Origins och låst upp achivementen Easy Lover.
Känner mig en aning horig, men jag har faktiskt bara legat med en. Jag lovar!

Idag började vi med Advanced Critical Theory tillsammans med Lissa. Känns väldigt skönt att ha henne igen, för det är intressant att lyssna på henne. Men ibland vet man bara inte vad fan hon pratar om. Det här kommer att bli en krävande kurs och det muntliga provet skrämmer mig.
Prata i tjugo minuter inför henne, Talan och en till, slumpmässigt vald, smart lärarperson.
Jag är så rädd...

Zevran, Dragon Age: Origins

Lägger in en bild på Zevran för att trösta mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0