Karma

Jag skulle ha gått och lagt mig när jag sade att jag skulle göra det till Jim igår.
Men neeeeeej! Istället skulle jag bara hitta Branka och sedan bara förstöra the Anvil of the Void.

Somnade vid halv fyra.
Vaknade av att någon bankade, gud vet hur tidigt! Jag orkade inte kolla på klockan, antagligen vid åtta.
Och sen får man sms av sina vänner bara någon stund senare.
Bara för att NI går upp i gryningen betyder inte det att alla andra gör det!
Vad det än är kan säkert vänta i två timmar till, utan att explodera.
Jag lovar att ingen hade blivit lycklig av att få ett sms från mig klockan två på natten, när jag råkar komma på en fråga jag vill få svar på. På en gång! Helst.

Drömde om the Lady of the Forest och varulvar.
Ska skriva några sidor idag, efter att jag duschat, ätit frukost och letat upp mitt duschdraperi.

Önskar att jag hade haft choklad.


Humörskala: -3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0