Ghost stories

Var nere vid frukthuset för att hämta mitt paket och när jag kom tillbaka var jag givetvis pissnödig som en vildkanin.
Går bort till toadörren och rycker i handtaget.
Dörren är låst. Stirrar på den lilla öppet/stängt-skylten under låset.
Den är så röd den kan bli.
Jag slänger en blick åt sidan.
Sofie sitter i soffan med sin dator i knät.
...
Jag provar handtaget igen och vi ser båda smått panikslagna ut när dörren inte öppnas.

Alla skräckfilmer jag någonsin sett spelades upp i huvudet på mig när jag gick och hämtade skruvmejslen för att lirka upp låset.
Jag förväntade mig att se gollum sittandes i ett hörn av duschen och se skyldig ut medan han tuggade på en toarulle!
Som tur var så var badrummet tomt.


När jag lugnat ner mig lite öppnade jag paketet som mycket riktigt innehöll Jims julklapp!
Den hamnade på runt 134:- (om jimjim nu vill ha en prisram att hålla sig inom, det är dock absolut inte ett måste.)
Den här presenten är liksom bara för ace för att inte skänkas. :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0