Cut!

För en stund sedan kom vi hem från stan, efter vårt filmande.
Det gick riktigt bra, det enda som var tråkigt var att det började regna, så att vi inte kunda filma riktigt allting vi planerat.
Men allting på ICA är nu upptaget på film, vi har alla gjort bort oss i tur och ordning och jag kan knappt vänta tills jag får se det färdiga resultatet!
Känns lite som att jag pajat mina knän men det återstår att se hur det känns imorgon.

Vad gör man inte för konsten! Liksom.
Nu kan jag inte bestämma mig förvad jag ska göra.
Det känns som om vi har en lektion till att gå till idag, men det har vi inte, även om jag vet med mig att jag måste läsa Lissas text tills imorgon.

Ska jag skriva lite kanske? Eller spela Dragon Age?

alistair

ROAR!! Time to kill some dragons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0