Blood Elves and WoW

Okej, så... har lite ångets över mitt spelande för tillfället. Är helt fast i Dragon Age: Origins och får seriöst ingenting annat gjort om dagarna. Så dag bestämde jag mig för att jag INTE skulle starta skitspelet på morgonen innan skolan.
Det har jag inte heller gjort.
Istället har jag läst bloggar, lyssnat på Cranius och fått WoW-abstinens istället. *morr*
Insåg under denna underbara vandring över internets vidsträckta vidder att Selserene har helt rätt när hon säger att Axl Rose är personifieringen av male blood elves. Kolla bara in videon hon lagt upp.
Galet.

Har också "råkat" snubbla över en massa nya roliga verktyg så nu funderar jag på att göra en video av the Lady of the Forest istället för att skriva.
Dåligt.
DÅLIGT!

Borde kanske äta något innan jag går till lektionen också. Har en känsla av att vi kanske blir kvar i skolan ett tag, typ tills imorgon eller så.
Tar med mig mitt block och försöker skriva lite på lektionen istället. Vad jag vet ska de väl inte använda mig till någonting? Mer än feedback och annan random awesomeness, givetvis.

Dags att plocka fram Farbror Knarks låda med goodies!
Nomnom!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Plenty of random awesomeness! Du skötte lyset och var Jialiangs personliga jackhållare XP

2009-11-13 @ 16:18:13
URL: http://leosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0