Alive!

Kanske dags att uppdatera bloggen igen, har inte haft så mycket lust till det den senaste veckan.
Kan vara för att jag inte haft lust.

Har ca 20 sidor kvar i Faulkners As I Lay Dying. Blev förvånad över att jag faktiskt gillar den. Väntade mig inte det eftersom han är en Nobelpristagare och alla vet ju att sådana snobbar skriver så knepigt...
Annars hade de väl inte fått pris, kan tyckas.

Har själv inte skrivit så mycket den gångna veckan. Funderat alldeles för mycket över julklappar och födelsedagspresenter. Både pappa och syrran nollar nästa år, så man vill ju ge dem något speciellt. Sådan ångest.

Ikväll blir det indiskt och sedan ska jag fortsätta med Dragon Age: Origins.
Ho ho ho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0