Titel var det här

Lyckades ändå få ihop 400 ord idag. Inte illa för lite slöskrivande vid frukosten.

Sitter för tillfället och lyssnar på:



Samtidigt som jag försöker komma på en titel till mitt lilla verk.
Jag hatar att komma på titlar, det är fullständigt värdelöst.
Antingen slutar det med att det låter för cheesy eller inte har någonting alls med själva historien att göra.
Eller så låter det helt enkelt barnsligt på svenska.
STÖÖÖÖN!

Vad sägs om EPISK-FANTASY-MED-INVÄVD-KÄRLEKSHISTORIA-OCH-EN-KICKASS-FEMINIST-SOM-RÄDDAR-VÄRLDEN ?
FÖRRÅDA-SYSTRAR-SOM-ÅTERKOMMER-FRÅN-DÖDEN-FÖR-ATT-HÄMNAS
kanske?
Ops, titeln är en spoiler btw. Glömde nämna det.
*warning, warning, do not read title* typ.

Nu ska jag sova och om vi har tur drömma fram en titel. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0