Ångest

Sak träffa Talan idag och prata om mitt final project. Jag vetifan vad jag ska säga till honom! Min idé känns platt och tråkig jämfört med de andras...

Idag är en jobbig dag.
Jag har drömt om LCDM Student Advisory Board och att mötet var fullt med muskliga kötthuven som inte lyssnade. (Men jag vet ju vilka som är med egentligen.) Fattar inte var dessa mardrömmar kommer ifrån.

Julen kliver närmre med stormsteg och jag börjar få ont om pengar. Igen. *suck*

Har ångest över mina texter också. Det kliar i fingrarna men jag har inte tid, inte egentligen. Och jag borde verkligen börja på det där andra, det hemliga projektet till syrrans och pappas födelsedagar, men jag har ingen ork.
ARGH!

*whine, whine, whine*
Do you want some cheese with that whine?
Yes, please... a big bottle...

Nu ska jag sätta mig ner och läsa Gertrude Stein tills Lissas lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0